گردشگری و سفر

ساخت وبلاگ

نمایشگاه گلفود دبی دربخش های مختلفی شامل نوشیدنی و تجهیزات مربوط به نوشیدنی ، خوراکی و نوشیدنی ، خدمات غذایی و مهمانداری ، رستوران و کافه ،تجهیزات آشپزخانه ها ،محصولات خوراکی ، محصولات خاص ، مواد نگهدارنده ، تجهیزات تمیز کننده ، ظروف ، سیستم های سرد کننده و منجمد کننده ، محصولات ارگانیک ، غذاهای آماده ، محصولات رژیمی ،غذاهای ویژه کودکان ،غذاهای قومی و مکمل های های غذایی فعالیت خواهد  داشت و در هر بخش نیز صدها شرکت محصولات خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند.

نمایشگاه گلفود دبی 2020

نمایشگاه گلفود دبی ، یکی از مهمترین نمایشگاهی های که در زمینه مواد غذایی در دبی برگزار میگردد .

این نمایشگاه که حدود ۲۵ سال سابقه دارد  و هر سال موفق تر از سال قبل عمل کرده است ،امسال در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۹۸  (۱۶ به ۲۰ فوریه ۲۰۲۰ ) در محل برگزاری نمایشگاههای دبی ، برگزار میگردد .نام تجاری این نمایشگاه گلفود Gulfood  است و در سراسر دنیا با این نام شناخته میشود .

نمایشگاه مواد غذایی دبی

نمایشگاه مواد غذایی دبی ، بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی دنیا به حساب می آید مشهور ترین شرکت های دنیا که در این رشته فعالیت دارند ، محصولات خود را رائه می کنند.

 سال گذشته بیش از ۴۸۰۰ شرکت بین المللی و مطرح دنیا در این نمایشگاه شرکت کردند و پیش بینی میشود در طول مدت برگزاری این نمایشگاه حدود ۸۵٫۰۰۰ بازدید کننده از ۱۵۵ کشور دنیا از این نمایشگاه بازدید کنند . نمایشگاه گلفود دبی افراد مرتبط با صنایع غذایی را از سراسر دنیا به دور هم جمع میکند .

نمایشگاه گلفود دبی (مواد غذایی)

بازدیدکنندگان نمایشگاه مواد غذایی دبی ، را واردکنندگان و صادرکنندگان مواد غذایی ، عمده فروشان مواد غذایی ، شرکت های ارسال کننده و بسته بندی کننده مواد غذایی ،صاحبان آشپزخانه ها و رستوران ها ، شرکت های تولید کننده ظروف آشپزخانه  و شرکت ها و اشخاصی که به نحوی فعالیت مرتبطی با صنعت مواد غذایی و موارد و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را دارند ،تشکیل میدهند که برای شرکت در نمایشگاه گلفود دبی از سراسر دنیا به دبی سفر میکنند.

جهت اطلاع از تور دبی و تور های نمایشگاهی دبی با ما در تماس باشید

هورامان گشت مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی

گردشگری و سفر ...
ما را در سایت گردشگری و سفر دنبال می کنید

برچسب : نمایشگاه گلفود دبی, نمایشگاه مواد غذایی دبی, تور دبی نمایشگاه گلفود, تور نمایشگاه گلفود دبی, نویسنده : morvarid asemanbama بازدید : 282 تاريخ : 13 آذر 1398 ساعت: 19:48

در دو سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ شرکت از ۳۹ کشور جهان در نمایشگاه عرب هلث شرکت داشتند و تولیدات خود را در معرض دید بازدیکنندگان قرار دادند . اما در سال بعد یعنی در سال 2019 این نمایشگاه رشد چشمگیری داشت و حدود ۱۱۰٫۰۰۰ شرکت از سراسر دنیا برای شرکت در این نمایشگاه به دبی سفر کردند که در مقایسه با آمار سالهای گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است .

نمایشگاه عرب هلث دبی 2020

این نمایشگاه تمام افراد متخصص در زمینه تجهیزات پزشکی و تمام شرکت های بزرگ دنیا و تولید کنندگان تجهیزات پزشکی را از سراسر دنیا به دور خود جمع می کنند و جزو نمایشگاههای تخصصی است که بیشترین بازدید کننده را دارد .

نمایشگاه عرب هلث دبی یا تجهیزات پزشکی، بزرگترین نمایشگاه در زمینه تجهیزات پزشکی در خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ دنیا است که از تاریخ ۷ تا ۱۰ بهمن ماه ۹۸ ( ۲۷- ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ ) در شهر دبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار میشود .

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

محصولات ارائه شده در نمایشگاه عرب هلث دبی عبارتند از : تجهیزات و فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات تشخیص طبی ، محصولات مصرفی در بیمارستانها ، محصولات و تجهیزات مصرف شده در اتاق های جراحی  ، دستگاههای رادیولوژی و تجهیزات مربوط به آن ،مراقبت های پزشکی و خدمات مربوط به سلامت و جلوگیری و تشخیص زودرس ، به فعالیت میپردازند و جدید ترین متد ها و دستگاهها و تکنولوژی ها به روز خود را در معرض دید بازدیدگنندگان قرار میدهند .

جهت اطلاع از تور دبی و تور های نمایشگاهی دبی با ما در تماس باشید

هورامان گشت مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی

گردشگری و سفر ...
ما را در سایت گردشگری و سفر دنبال می کنید

برچسب : نمایشگاه عرب هلث,دبی, تور نمایشگاه عرب هلث دبی, نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی, تور دبی نمایشگاه تجهیزات پزشکی, نویسنده : morvarid asemanbama بازدید : 207 تاريخ : 13 آذر 1398 ساعت: 18:39